جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
 |  25/ جولای/ 2024 - 10:24
  |   نظرات: ۶ نظر
1,240 views

اولین نامه ستاد دکتر پزشکیان شهرستان اوز، تقدیم رئیس جمهور شد

 

سلمان قائدی

جز تو یاری نگرفتیم و نخواهیم گرفت
بر همان عهد که بودیم، بر آنیم هنوز

 

مورخه ٢ مرداد ١۴٠٣ به دعوت ستاد مردمی رئیس جمهور منتخب، سه تن از اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان شهرستان اوز شریف بازرگانی، منصور امینی و سلمان قائدی در محل تالار بزرگ و ۶٠٠٠ نفری وزارت کشور حضور یافتند که در این دیدار قریب به اکثر خواسته های عمومی و کلان شهرستان به صورت مکتوب که در ذیل گزارش به اطلاع مردم فهیم شهرستان می رسد، تحویل رئیس جمهور منتخب گردید.

قابل به ذکر است از فضای بسیار دوستانه این نشست نباید غافل شد، به نحوی که چندین بار در خلال سخنرانی ها، توسط مجری مراسم از اهل سنت و جماعت به نیکی یاد شد و تقدیر گردید.

در این مراسم پس از قرائت قران، توسط یک گروه موسیقی، به صورت زنده سرود «ای ایران» اجرا شد و همه حضاربه صورت ایستاده همراه با گروه موسیقی، این سرود را اجرا نمودند. سپس آقای مولوی رئیس ستاد مردمی و آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب سخنرانی کردند. دکتر پزشکیان از همه مردم ایران، چه آنان که به وی یا به جلیلی و سایر گاندیداها رای دادند و یا کسانی که رای ندادند تشکر کرد و از همه آنان درخواست نمود که حالا موقع وحدت و کار است و بایستی با سعی و تلاش، در جهت آبادانی ایران کوشش کنیم.  

 

متن مکتوب درخواستهای تقدیمی به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

ریاست محترم جمهور منتخب و محبوب ایران

 

با سلام و تحیات، احتراما، به نمایندگی از طرف مردم شهرستان اوز که ۸۳/۴ درصد آنان در انتخابات ۱۵ تیر ماه به حضرتعالی رای داده اند انتخاب شایسته شما را به عنوان رئیس جمهوری ایران صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت روز افزون حضرتعالی در اجرای برنامه ها، تامین رفاه مردم و رشد و شکوفایی و اعتلای میهن عزیز ایران را آرزو می نماییم.

شهرستان اوز دارای ۴۵ هزار نفر جمعیت، در جنوب استان فارس قرار دارد که اکثریت مردم آن اهل سنت هستند و در عرصه های مختلف مشارکت دارند.

ارتقاء بخش به شهرستان یکی از مطالبات دیرینه مردم بود که پس از ۶۸ سال تبعیض و انتظار بالآخره در سال ۱۳۹۸ در دولت دوازدهم محقق شد. اما متاسفانه همچنان از بسیاری از زیر ساخت ها محروم مانده ایم.

با عنایت به آن که تامین عدالت و رفع تبعیض به ویژه برای مذاهب، یکی از برنامه های حضرتعالی در دوران انتخابات بود و مردم این شهرستان با آرای بالای خود به برنامه های حضرتعالی لبیک گفتند، ضمن تایید برنامه های کلان حضرتعالی که بی تردید همگان از آن بهره مند خواهیم شد، از این فرصت استفاده کرده و برخی از مطالبات منطقه ای و دیرینه مردم شهرستان را با امید فراوان به تامین مطالبات مردم این دیار به استحضار حضرتعالی می رسانیم و مشتاقانه در انتظار دستورات جنابعالی برای پیگیری و تحقق آن ها می مانیم:

۱- ارتقای روستای ۸ هزار نفری فیشور به مرکز سومین بخش در شهرستان اوز، با توجه به برخورداری از امکانات بالقوه و بالفعل و جمعیت این قسمت از شهرستان، از جمله مطالبات دیرینه مردم این دیار است.

۲-شایسته گزینی و به کار گیری مدیران توانمند بومی در شهرستان که بی تردید موجب شکوفایی شهرستان خواهد شد.

۳-تقویت ارتباط با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس با توجه به حضور بسیار زیاد مردم این شهرستان در این کشورها، در راستای تسهیل امور و کاهش دغدغه های آنان از یک سو و ترغیب آنان به سرمایه گذاری در کشور و شهرستان از سوی دیگر.

۴-برنامه ریزی برای استقرار اداراتی مانند اداره ثبت اسناد و املاک، تامین اجتماعی، کار و رفاه اجتماعی و… که علیرغم گذشت ۵ سال از ارتقاء تاکنون مستقر نشده اند.

۵- توجه به زیر ساخت هایی مانند آب (افزایش مخزن آب، اجرای خط دوم انتقال آب از سد سلمان فارسی به شهرستان اوز و …)، راه ( دوبانده کردن جاده اوز به خنج، تامین اعتبار برای جاده مربط و جاده هیرم و …)، مراکز بهداشتی درمانی (بیمارستان های خیر ساز امیدوار و راهپیما و …) و سایر موارد که شهرستان اوز به شدت در این زمینه ها دارای محرومیت است.

اقدامات نیکوکارانه ی خیراندیشان و مشارکت مردم شهرستان در تامین بودجه پروژه های مختلف عمرانی، بهداشتی درمانی، آموزشی، ورزشی و… زبانزد خاص و عام است، اما بدون توجه دولت همچنان در محرومیت باقی مانده ایم. امید است با برنامه ریزی مناسب و تخصیص اعتبارات دولتی، شاهد تقویت روحیه مشارکت مردمی از یک سو و شکوفایی پتانسیل های شهرستان از سوی دیگر باشیم.

با تشکر فراوان از بذل توجه آن مقام محترم به خواسته های مردم شهرستان اوز، مستدعی است درکنار سایر فرامین عالیه و مترقیانه خود در این زمینه نیز امر به پیگیری و اقدام بفرمایند.

با تشکر و تقدیم احترام

 

شریف بازرگانی
رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی دکتر پزشکیان در شهرستان اوز

 

رو نوشت:
-استاندار محترم فارس

-فرماندار محترم شهرستان اوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “اولین نامه ستاد دکتر پزشکیان شهرستان اوز، تقدیم رئیس جمهور شد”

  1. اوزی گفت:

    از مهندس بازرگانی و همکارانشان به خاطر زحماتشان و نگارش و ارسال این متن مفید سپاسگزاریم

  2. حکایت. اداره ثبت. اسناد. در اوز گفت:

    امید. است با فعالیت. فرماندار محترم. استقرار. نمایندگی ثبت. اسناد. در همین. دولت. وبا همت استاندار وفرملندار. بزودی. انجام. شود مزدم. اوز. انتظار. دارند. که فرمانداری. به قول. ووعده. خود. عمل. نمایند

  3. پرسنل بیمارستان اوز گفت:

    در یک شهرستان کم جمعیت و فاصله کم با قطب درمان گراش و لار نه دولت توان هزینه دو بیمارستان دارد ونه خیرین با دهزینه خای میلیاردی ماهیانه بهتر است بخاطر مشکلات بیمارستان امیدوار اوز از جملخ نداستن فصای سبز مناسب و پارکینگ و عدمداستانداردهای فیزیکی و ایمنی خاصه نا ایمن شدن بعد زلزله یک سال گذشته و بالعکس بیمازستان راهمیما موقعیت فیزیکی و فضای باز وتوسعه در اینده ها نزدیک ایمنی بالا عاقلانه و منطقی استدبیمارستان امیدوار تبریلربه شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه دیالیز ودسرپایی تبدیل شود و این ساختماندفاخر راهپیما که جز مفاخر جنوب تکمیل وراه اندازی شود .به امید همدلی مسولان خیزین ..

  4. همشهری. وحکایت ۲. بیمارستان دراوز گفت:

    قرار. است. دریک جلسه با حضور. مسولان. وبزرگان شهر. یک تفاهم. نامه بین بانیان. بیمارستان امیدوار. وبیمارستان. راهپیما. برای. انتقال کد بیمارستان. فعلی. به بیمارستان جدید. انجام. شود تا دولت بیمارستان. راهپیما. را تحویل. بگیرد. وکد. دار شود تا دراینده مردم. اوز بتوانند از امکانات بیمارستان جدید. استفاده نمایند واز بیمارستان فعلی هم. به عنوان مرکز پلی کلینک پزشکان متخصص. ویهم چنین مرکز. زایشگاه شهرستان. و…..استفاده گردد واین محل هم چنان در مدار خدمات پزشکی. باشد. اینشالله

  5. ناشناس گفت:

    از جنابعالی مهندس اقای بازرگانی تشکر ویژه‌ای داشته و امیوارم این ارتباطات را بنحو احسن کنترل نموده که شاید با تمام کسوراتهای سالهای گذشته این فرصت در دولت اقای پزشکیان برای اینده زادگاه و شهرستانمان همیشه ماندگار و پایدار بماند

  6. رکنی گفت:

    امیدوارم شهرستان اوز که تا کنون به حق خود دست نیافته در آینده با فعالیت اکثر مردم و بزرگان شهر عملی گردد.دید آینده ما برای پیشرفت بهداشت بایستی روی بیمارستان خیر ساز جناب راهپیما باشد زیرا ساخت و امکانات فراوان و مدرن بودن آن هم برای اوز و هم برای شهرستان و شهرهای دیگر منطقه مفید خواهد بود و بیمارستان جناب عبدالحمید امیدوار که سالها به مردم اوز و منطقه خدمت کرده است نیز فکر درستی برای ادامه به هر صورت که در خور آن باشد ادامه یابد.

آخرین نظرات
  • لازم. است. ابقای. دکتر هنر برای. سمت مشاور اهل سنت فارس. در استانداری. توسط مردم جنوب فارس. وبه خصوص شوراهای. شهر. وروستاهای. منطقه مورد. درخواست. ومطالبه. قرار گیرد. وبا...
    قابل توجه اقای شریف. بازرگانی در مطلب: مراسم معارفه حسینعلی امیری، استاندار فارس برگزار شد
  • کم نیارین سنگ تمام بزارید...
    یک موزه ای در مطلب: اجلاسیه شهدای اهل سنت فارس، با حضور فرمانده کل نیروی دریایی ایران در اوز برگزار می شود
  • تبریک وتشکر ویژه به مهندس عزیز فرماندار وفعال وزحمتکش شهرستان اوز انشاالله که همیشه سلامت تندرست باشید احسنت بزرگترین افتخار برای شهرستان اوز سپاس فراوان به جناب دکتر ایم...
    شهروند اوز صف در مطلب: محمد محمدی فرماندار اوز فرماندار نمونه‌ استان فارس شد.
  • مبارک است اما انتظار مردم از ایشان برای. تاسیس نمایندگی ثبت. اسناد براورده نشده. است. لازم. است در مدت خدمت. انرا. عملی. نمایند. معلم. اوزی...
    تقاضا از اقای. فرماندار محترم در مطلب: محمد محمدی فرماندار اوز فرماندار نمونه‌ استان فارس شد.
  • خوش. به حال شما معلوم است. اوز. خیلی. پیشرفت کرده. است. البته فرماندار فعلی. لارستان. ۴٫ دوره فرماندار نمونه فارس شدند...
    معلم. ساکن. در اوز در مطلب: محمد محمدی فرماندار اوز فرماندار نمونه‌ استان فارس شد.
  • سلام اقای نام ر اگه امکان دارد شماره همراهتان را لطف بفرمایید...
    در مطلب: عنایت الله نامور : نقش اوزی ها در تولید نوعی نوشیدنی قدیمی گاز دار به نام نملیت
  • اقای راوند این خبر مهم. را در سایر. رسانه هم. مانند. پیام. دانش. و.......منتشر. کنند. تابیشتر. انعکاس. داشته باشد. با تشکر. اوزی. ازشیراز واقعا که برای اوز. زیبنده. نیست...
    سپاس از اقای محمد رفیع. راوند در مطلب: چرا پس از ۷ سال، خبرنگار صدا و سیما در اوز، معرفی نمی شود؟
  • اوز به عنوان یک شهرستان فرهنگی فاقد یک خبر نگار رسمی از صدا وسیمای فارس. است ودر بین شهرهای اطراف. دربی خبری تلویزنونی. است انتظار. است فرمانداری. واداره فرهنگ. وارشاد. ا...
    چرا اوز. خبرنگار صدا وسیما ندارد ، در مطلب: چرا پس از ۷ سال، خبرنگار صدا و سیما در اوز، معرفی نمی شود؟
  • تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان...
    لیلا -اوز در مطلب: انتصاب یک شهروند اهل سنت شهرستان اوز به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز
  • امیدوارم شاهد یک کشور کاملأ ملی ایران زمین باشیم که در شایستگیهای مختلف واقعا بهترینها را منصوب نموده تا تمامی اقشار و اقوام و اندیشه های مختلف کشور مفتخرانه در حال یک خد...
    اوزی در مطلب: انتصاب یک شهروند اهل سنت شهرستان اوز به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز