یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  10/ مارس/ 2022 - 6:58
  |   نظرات: يك نظر
955 views

دیدار صمیمانه استاندار فارس با جماعت اهل سنت شیراز

 

     

 

 

 

 

دیدار صمیمانه استاندار فارس با جماعت اهل سنت شیراز

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به همراه قدرتی سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و هیئت همراه شامگاه سه شنبه ۱۷ اسفند ماه با امام جمعه و‌ هیئت امنا و جماعت اهل سنت شیراز ملاقات نمودند.
در این دیدار که بین نماز مغرب و نماز عشا برگزار شد شیخ عبدلواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک انتصاب دکتر محمد هادی ایمانیه به سمت استانداری فارس اعلام نمود که ما جماعت اهل سنت خودمان قصد دیدار با استاندار داشتیم اما ایشان اعلام نمودند که اول من به دیدار اهل سنت می آیم و این نشاندهنده محبت استاندار به اهل سنت شیراز است . خواجوی ضمن تشکر از استاندار و سایر مسئولین استان، از همکاری هایی که بین مقامات و جماعت اهل سنت است تشکر نمود.

ایشان بیان داشت که همه فرق اهل سنت اعم از شافعی، حنفی، حنبلی و مالکی و اقوام مختلف ایرانی اعم از کرد و فارس و بلوچ و ترکمن و برادران افغان در زیر یک سقف در این مسجد بزرگ و زیبا به عبادت مشغول بوده و همه شاکر خداوند مهربان هستند. شیخ خواجوی از مسئولین استان به خاطر همراهی و همکاری در این امر تشکر نمود. 

 

 

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس  ضمن تشکر از برپایی این دیدار صمیمانه، ابراز امیدواری نمود که این دیدارها ادامه یابد و وحدت مستحکم تر شود. در ادامه ایشان بیان داشت برادران اهل سنت و تشیع دارای ٩٩ درصد نقاط مشترک هستند و دشمنان از این وحدت متضرر می شوند همچنین روایتى از امام ششم است که نماز پشت سر اهل سنت به منزله نماز پشت سر امام معصوم است .
ایشان در گفتگوی خصوصی با اهل سنت شیراز اظهار داشت که به زودی به کشورهای حوزه خلیج فارس سفر خواهد نمود و از ایرانیان مقیم آن کشورها برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری دعوت به عمل می آورد . 

 

 

سخنران بعدی  ناصر هنر بود . ایشان خاطرات خود را از دوران دانشجویی خود و رابطه شان با دکتر ایمانه بیان نموده و از استاد سابق خود که در حال حاضر استاندار فارس هستند در خواست نمود که از نیروهای بالقوه اهل سنت در پست های مدیریتی استان استفاده شود . 

 

 

پس از این سخنرانی ها ،  محمد هنر  رئیس هیئت امنای مسجد درباره همکاری مسئولین فارس با جماعت اهل سنت صحبت نمود و از استاندار فارس در خواست کرد که این ارتباط بین مردم و‌ مسئولین بیشتر شود .
ایمانیه در این دیدار ضمن گفتگوی رودر رو با اصحاب مسجد رسول اکرم ( ص ) به صحبت ها و مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند گوش داد و قول پیگیری را به حضار داد.

 

 

 شریف بازرگانی  از استاندار برای سفر به شهرستان اوز دعوت نمود و آقای ایمانیه بیان داشت ان شاالله ظرف یکی دو ماه آینده به اوز می آید. استاندار فارس در پی درخواست شریف بازرگانی مبنی بر به کار گیری نیروهای بالقوه و بالفعل و متخصص اهل سنت جواب دادند که دکتر ناصر هنر افراد توانمند را شناسایی کرده و به ایشان معرفی نمایند تا پیگیر کار این افراد باشند.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار صمیمانه استاندار فارس با جماعت اهل سنت شیراز”

  1. تقاضای شهروند اوز گفت:

    آقای بازرگانی لازم است که ازجناب استاندار درخواست نمایند که به صورت جدی وضربتی برای استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در اوز اقدام عاجل نمایند.

آخرین نظرات
  • درود بر شما تقدیر و یاد کردن از خدمات بشردوستانه باعث تشویق و دلگرمی بیشتر داوطلبان خواهد شد. هر چند که داوطلبان هلال احمر اهداف و اصول هلال احمر را با جان و دل خود یکی ک...
    در مطلب: هفته هلال احمر و دریغ از حتی یک خداقوت توسط مسئولین شهر و شهرستان اوز
  • سلام اجرکم عند الله به نیت لله خدمت به خلق الله مساوی است با اجر بی نهایت ان شاء الله...
    Mar در مطلب: هفته هلال احمر و دریغ از حتی یک خداقوت توسط مسئولین شهر و شهرستان اوز
  • هلال احمر تو همه برنامه ها پایه ثابته. بدون هیچ چشم‌داشتی ولی متاسفانه......
    ابطهی در مطلب: هفته هلال احمر و دریغ از حتی یک خداقوت توسط مسئولین شهر و شهرستان اوز
  • با سلام در رابطه با روز هلال احمر، بنده نجاتگر هستم و ما داوطلبان هلال احمر شهرستان اوز هیچ موقع به یاد نداریم که توسط هیچ اداره ای روزمون رو برامون جشن و یا تبریک بگویند...
    در مطلب: هفته هلال احمر و دریغ از حتی یک خداقوت توسط مسئولین شهر و شهرستان اوز
  • خیلی هم خوب که تشریف آوردند و این موزه مردمی را دیدند ، آیا خودشان کمکی به پیشرفت این موزه کردند و یا اینکه فقط آمدند دیدند و رفتن؟...
    رکنی در مطلب: بازدید ثریا ترکان بازرس استانداری، از موزه مردم شناسی شهرستان اوز
  • الهی هر چه زودتر دست ظالم از سر مظلوم کوتاه شود...
    یک موزه ای در مطلب: سندی تاریخی در موزه اوز و اعلام حمایت مردم اوز از فلسطین در سال ۱۹۴۸
  • غرورآفرین است...
    از اوز در مطلب: سندی تاریخی در موزه اوز و اعلام حمایت مردم اوز از فلسطین در سال ۱۹۴۸
  • جالب بود...
    میم در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • ممنونم از پردازش به این موضوع مهم...
    عرفان در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • اخی باخوادن این نوشته زیبا یاد خدابیامرز مادرم افتادم همیشهنان تنوری تفتون وکلوچه میپخت وفذای محلی می خورد ماهم باید این فرهنگ خودمان را نگهداریم وانرا توسعه بدهیم درود ب...
    در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی