جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  24/ جولای/ 2023 - 5:55
  |   نظرات: بدون نظر
113 views

مراسم تکریم سرهنگ هادی محمدیان و معارفه سرهنگ حسین محمدی، فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اوز

 

 

 

 

 

محمدرفیع راوند: سرهنگ حسین محمدی، جانشین سرهنگ محمدیان در نیروی انتظامی شهرستان اوز شد
مراسم تکریم سرهنگ هادی محمدیان و معارفه سرهنگ حسین محمدی، فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اوز، دوشنبه ۲ مرداد، در سالن الزهرا برگزارشد.
تامین امنیت اتفاقی نیست
 

سردار ملکزاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تسلیت شهادت ۴ نفر از نیروهای انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: این شهادت نشان از پایمردی نیروی انتظامی دارد. وی افزود: ویژگی بارز سرهنگ محمدیان اخلاق خوب ایشان بود و به خوبی نیروی انتظامی شهرستان را راه اندازی کرد. از نظر آماری فرهنگ خیر در جنوب استان به خوبی جا افتاده و این منطقه کمترین آمار جرم نیز دارند. احکام فرماندهان معمولا ۳ ساله است و از سرهنگ محمدیان در استان در جایگاه مدیریتی استفاده می شود.

سردار ملکزاده گفت: سرهنگ محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اوز در پلیس های تخصصی فعالیت داشته و آخرین سمت وی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کازرون بوده است. رمز موفقیت وی نیز در تعامل و همدلی با مردم و مسئولین برای تامین امنیت است.
 

وی افزود: تامین امنیت اتفاقی نیست و باید راه و نقشه دشمن را بشناسیم و مقابله کنیم. در فضای مجازی برخی معادلات را می بینیم .دشمن عمدتا روی اعتقادات ما سرمایه گذاری می کند و همه باید به امر به معروف و نهی از منکر کمک کنند. آمار پرونده در حوزه فضای مجازی نگران کننده است و باید آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی را به خانواده ها بدهیم. وی افزود: فرمانده اغتشاشات در سال گذشته و سال ۹۸ فضای مجازی بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان گفت: امنیت برای همه است و فرمانده جدید باید از تحارب فرمانده سابق استفاده کرده و امنیت شهرستان ارتقا یابد. از حضور نیروهای بومی منطقه در نیروی انتظامی استقبال می شود.

در ۳ سال اخیر شکست حفاظتی نداشتیم
سرهنگ محمدیان ابتدای این جلسه با تشکر از سردار ملکزاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان و سایر شرکت کنندگان گفت: بیش از ۳ سال مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی به عهده داشتم و از همه کسانی که در این مدت همراهی داشتند، تشکر می کنم. با نگاه ویژه فرمانده نیروی انتظامی استان امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی از ۵ تا ۱۵ برابر افزایش یافته است. وی از شورای تامین شهرستان به ویژه فرماندار و رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و رئیس اداره اطلاعات تقدیر کرد.
سرهنگ محمدیان با ذکر خیر از مرحوم شیخ قاضی زاده امام جمعه فقید اوز، از سایر علما، مدیران شهرستان، شوراها و خیرین امنیت ساز سپاسگزاری کردند. وی از همکاران خود در نیروی انتظامی شهرستان نیز تقدیر کرد. وی یادآور شد: در نیروی انتظامی در این مدت بیش از ۲ هزار پرونده تشکیل شده است اما هیچ گونه شکست حفاظتی نداشتیم. وی به سرهنگ محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نیز خیرمقدم گفت. از فرماندار نیز خواستار پیگیری و تخصیص زمین برای ستاد نیروی انتطامی شد.
 

شیخ محمد صالح انصاری رئیس مجتمع دینی اوز گفت: معیاری که می توان انسان ها را ارزیابی کرد قاعده خادم و مخدوم بودن است. قرآن می فرماید: انسان در خسر و زیان است مگر کسانی که صالح و مصلح باشد. پیامبر اسلام می فرماید: محبوب ترین فرد نزد خدا کسی است که مفیدتر است و بهترین عمل آن است که دلی را شاد کنید و مهم تر از امنیت برای مردم چیزی وجود ندارد در حقیقت امنیت زیر ساخت همه نعمت ها است. نیروی انتظامی در خدمت همه جامعه برای تامین امنیت است.
انصاری افزود: در سرهنگ محمدیان شخصیت قوی توام با ادب و معرفت دیدم و برایشان موفقیت می کنم و از فرمانده جدید نیز خواستار همدلی با مردم شد و گفت: مردم خیر خواه و دلسوز هستند و دست ودل با هم می دهند.

فرماندار خواستار تسریع در استقرار پلیس۱۰+ شد
محمدی فرماندار اوز با خیر مقدم به شرکت کنندگان به ویژه جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: سرهنگ محمدیان به گواه مردم رضایت مندی خوبی از خود به جا گذاشته و با تعامل مناسبی که با شورای تامین شهرستان داشته، آرامش حاصل شده است. حضور پلیس منحصر به ماموریت های امنیتی نیست بلکه در هر بحثی که دولت دنبال می کند حضور پلیس را می بینیم.

فرماندار حضور فرمانده جدید را خیر مقدم گفت و اظهار امیدواری کرد این تعامل افزایش یابد. در پیگیری زمین نیروی انتظامی هم مدنظر قرار می گیرند و بخشی را برای منازل سازمانی در نظر می گیریم. فرماندار در پایان خواستار تسریع در استقرار پلیس۱۰+ به عنوان مطالبه مردمی شد.
مردم منطقه نجیب هستند و باید با کرامت با آنان برخورد شود
اهدای لوح تقدیر به سرهنگ محمدیان و اهدای حکم انتصاب سرهنگ حسین محمدی برنامه بعدی مراسم بود. به محمدسعید اسفندنیا جانباز جنگ تحمیلی نیز لوح تقدیر اهدا شد.

اصحاب رسانه را بازوی نیروی انتظامی می دانم
سرهنگ حسین محمدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اوز گفت: از حسن اعتماد فرمانده نیروی انتظامی سپاسگزاری می کنم و امیدوارم با همکاری مردم و مسئولین بتوانم خدمتگزار خوبی باشم. احساس امنیت، توام با رفعت از دغدغه های مقام رهبری است، امنیت مقوله چند وجهی است و امیدوارم با تعامل با یکدیگر بتوانیم آن را به ارمغان بیاوریم.
وی افزود: از سرهنگ محمدیان فرمانده سابق نیروی انتظامی و اصحاب رسانه تشکر می کنم و آنان را بازوی نیروی انتظامی می دانم 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین نظرات
  • خیلی هم خوب که تشریف آوردند و این موزه مردمی را دیدند ، آیا خودشان کمکی به پیشرفت این موزه کردند و یا اینکه فقط آمدند دیدند و رفتن؟...
    رکنی در مطلب: بازدید ثریا ترکان بازرس استانداری، از موزه مردم شناسی شهرستان اوز
  • الهی هر چه زودتر دست ظالم از سر مظلوم کوتاه شود...
    یک موزه ای در مطلب: سندی تاریخی در موزه اوز و اعلام حمایت مردم اوز از فلسطین در سال ۱۹۴۸
  • غرورآفرین است...
    از اوز در مطلب: سندی تاریخی در موزه اوز و اعلام حمایت مردم اوز از فلسطین در سال ۱۹۴۸
  • جالب بود...
    میم در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • ممنونم از پردازش به این موضوع مهم...
    عرفان در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • اخی باخوادن این نوشته زیبا یاد خدابیامرز مادرم افتادم همیشهنان تنوری تفتون وکلوچه میپخت وفذای محلی می خورد ماهم باید این فرهنگ خودمان را نگهداریم وانرا توسعه بدهیم درود ب...
    در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • مطلب بسیار جالب و ارزنده ای است به راستی که غذا های سنتی ومحلی. پیوند دهند نسلها. و مردمان. یک خطه. میشوند...
    اوزی. از شیراز در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • کاش این کتاب ارزشمند دوباره چاپ بشه من الان جند سال هست دنبال نسخه ی کتاب هستم، ولی متاسفانه اصلا گیر نمیاد...
    در مطلب: کتاب تاریخ دلگشای اوز ، هدیه خاندان کرامتی به مردم اوز
  • با تشکر که یاد گذشته را در دلمان زنده کردید ولی بهتر بود کاملتر توضیح میدادین که به ازای هر بچه ی فوت شده فکر کنم دو تا کوزکی میدادن . در هر حال خوبه که سنتهای قدیم رو نس...
    در مطلب: کوزَکای بَراتی، کوزه ای با خاطراتی به شیرینی سال‌های کودکی
  • پاسخ به اوزی ساکن شیراز: “ اکثریت مطلق گویشوران این زبان، آن را زبان اچمی می‌نامند. “ بر پایه ای چه مدرکی ؟ در مورد زبان و یا گویش اوزی و زبان بیشتر مردم جنوب استان پارس...
    احمد ز اوزی در مطلب: با نویسندگان اوز (۲) – عبدالله خضری