دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
 |  15/ ژانویه/ 2024 - 4:01
  |   نظرات: ۳ نظر
490 views

پیام شیخ عبدالقادر فقیهی به مردم و شورای اسلامی شهر اوز

 

 

 

بیانیه دعوت به اتحاد و یکدلی

 

درود و سلام و تحیت و صلوات ایزدی بر ذات معظم و روح مقدس مصطفی و اصحاب و اتباع و یاران و اشیاع او باد
إِنَّ اللَّهَ وَ مَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلِیمًا

اندیشه وتلاش خدمت گزاران صدیق ایران اسلامی و بویژه مسئولین شهرستان اوز،فرماندار ومعاونت محترم،علمای عظام وعلی الخصوص امام جمعه محترم،کلیه مسئولین سیاسی وانتظامی وامنیتی،مدیران ادارات ودستگاههای اجرائی ونهادهای علمی ودانشگاهی باعث مباهات است.
آزمون بزرگی پیش روی شورای اسلامی شهر واعضای محترم ومحترمه آن قرار دارد که با یکدلی وصمیمیت نسبت به انتخاب شهردار شایسته وتوانا وآشنا به شهر اوز اقدام فرمائید.
بر خود واجب دانستم چند نکته از باب یادآوری پس از سفر اخیر به اوز و دیدن آن همه سرمایه انسانی واجتماعی به کمک مسئولان دولتی و یاری خیرین در سطح شهرستان ومنطقه فراهم گردیده است،خدمت فعالین وعلی الخصوص شوراهای محترم شهر اوز وشهرستان اوز عرض نمایم :
قطعاً ویقیناً مهندس مسعود کراماتی فرزندشریف ودرستکار این شهر در حدتوان ومیزان بودجه ای که در اختیار داشتنددر راه سازندگی وامور فرهنگی شهر آبا واجدادی خویش تلاش نموده،ودرپیشبرد اهداف زحمات زیادی متحمل گردیدند.
برای نمونه وبا توجه به علاقه ایشان در بالا بردن سطح دانش عمومی وافتخارات آفرینی برای شهر وهمشهریان خودآنچه در توان داشتند برای رونق مطالعه وکتابخوانی که مرجع دانایی است وبه دست آوردن عنوان پایتختی کتاب به کار بردند،همچنین چند سال پی در پی عناوین ارزشمندی در این حوزه مهم وافتخارآفرین را برای شهرمان بدست آمده که نشان از عمق دانایی واندیشه والای ایشان وشایسته تحسین وقدردانی است.
بهر حال ایشان پس از چندی به میل خود ترجیح دادند که این مسند مهم را به جوان ترها بسپارند واین امر با اعطای استعفانامه به نهاد شورای اسلامی شهر وموافقت آن نهاد صورت پذیرفت،سلامتی وسعادت ایشان را از درگاه احدیت آرزومندیم.

شورای اسلامی شهر اوز با حضور پنج نفر عضو وبنا به وظیفه ذاتی خویش حق انتخاب شهردار را به نمایندگی مردم شریف شهرستان اوز دارد و موظف به اطلاع رسانی ومشارکت جوئی برای این انتخاب مهم است تا فردی مسئولیت پذیر بر این مسند قرار گیرد، قطعاً هیچ کس بی عیب نیست ودر تمام ادوار شهرداران از نقاط ضعف وقوت برخوردار بوده اند ویادمان نرود که باید نیمه پرلیوان را دید وقضاوت کرد .
اگر واقع بین باشیم بایستی منافع شهر را در نظر گرفته واز ادامه رفتارها ودعواهایی که ریشه در سهم خواهی افراد دارد وبه سود شهر وهمشهریان نیست پرهیز وبا توجه به اینکه دوماه به پایان سال ۱۴۰۲ باقی نمانده است وشهر بایستی خود را مهیای میزبانی از میهمانان نوروزی نماید شرایط خوبی را فراهم سازیم .
از آن جائی که ذکر نمودم شورای اسلامی شهر حق انتخاب دارد، وظیفه دارد صلاحیت افراد را از حیث مدارک ومدارج تحصیلی،وضعیت استخدامی و سوابق گذشته از حیث مدیریتی ورضایت مجموعه هایی که افراد در آنها شاغل بوده اند قبل از انتخاب و در حین بررسی بعمل آورده،اطلاع رسانی های شفاف به برکت وجود مطبوعات ورسانه های رسمی واستفاده از فضای مجازی صورت گیرد.
می دانیم که این انتخابات ازسرنوشت سازترین ها برای حوزه انتخابیه است. انتظار می رود ضمن پرهیز از جانبداری،تمام مسئولین شهری وخصوصاً نهاد شورای اسلامی شهر درایت لازم را به خرج داده تا مردم شریف شهرستان اوز ومنطقه بدون حب وبغض وبا شناخت کامل وبدون اکراه واجباربه انتخاب کاندید اصلح با مشارکت فعال وبیشتر از پیش دست یابند.
در حواشی انتخاب شهردار اخیراً در یک طرف شهروندان مطالبه گر و دلسوز قرار دارند وطرف دیگر شما عزیزان شورای شهر قرار دارید که امیدوار است از آنهایی که در آبادی شهر نقش داشته ومعتمد هستندباحفظ تعهد به قوانین ،به مطالبه گری نیز احترام گذاشته و از اتفاقات ناگوار از جمله طولانی شدن پروسه انتخاب وبکارگماری شهردار پیشگیری نمایند.

توانا بود هرکه دانا بود
زدانش دل پیر برنا بود

 

عبدالقادر فقیهی- دبی 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “پیام شیخ عبدالقادر فقیهی به مردم و شورای اسلامی شهر اوز”

  1. همشهری گفت:

    احسنت و درود به این نیکوکار بزرگوار و رهنمود ارزشمند ایشان

  2. سپاس از پیام. دلسوزانه. جناب. شیخ عبدالقادر گفت:

    اطلاعیه جناب شیخ. عبدالقادر کاملا دلسوزانه. آست وایشان. برای. آینده. اوز. دلنگران هستند. انتظار میرود. شورای شهر اوز. آنرا. نصب. العین خود. قرار. دهند ودر انتخاب شهرداری کارشناس. دلسوز اهتمام. نماید. تا مشکلات. وکمبودهای. این شهر که مدتی. است در مقایسه. با شهرهای. مجاور زیاد. هم. می باشد سروسامان. دهند. از جمله به موضوع. مهم. ارتقای درجه شهرداری. اوز از رتبه ۶ به ۷ اقدام. عاجل. صورت. دهند

  3. ناشناس گفت:

    مگه هنوز شهردار انتخاب نشده؟

آخرین نظرات
  • خیلی هم خوب که تشریف آوردند و این موزه مردمی را دیدند ، آیا خودشان کمکی به پیشرفت این موزه کردند و یا اینکه فقط آمدند دیدند و رفتن؟...
    رکنی در مطلب: بازدید ثریا ترکان بازرس استانداری، از موزه مردم شناسی شهرستان اوز
  • الهی هر چه زودتر دست ظالم از سر مظلوم کوتاه شود...
    یک موزه ای در مطلب: سندی تاریخی در موزه اوز و اعلام حمایت مردم اوز از فلسطین در سال ۱۹۴۸
  • غرورآفرین است...
    از اوز در مطلب: سندی تاریخی در موزه اوز و اعلام حمایت مردم اوز از فلسطین در سال ۱۹۴۸
  • جالب بود...
    میم در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • ممنونم از پردازش به این موضوع مهم...
    عرفان در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • اخی باخوادن این نوشته زیبا یاد خدابیامرز مادرم افتادم همیشهنان تنوری تفتون وکلوچه میپخت وفذای محلی می خورد ماهم باید این فرهنگ خودمان را نگهداریم وانرا توسعه بدهیم درود ب...
    در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • مطلب بسیار جالب و ارزنده ای است به راستی که غذا های سنتی ومحلی. پیوند دهند نسلها. و مردمان. یک خطه. میشوند...
    اوزی. از شیراز در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • کاش این کتاب ارزشمند دوباره چاپ بشه من الان جند سال هست دنبال نسخه ی کتاب هستم، ولی متاسفانه اصلا گیر نمیاد...
    در مطلب: کتاب تاریخ دلگشای اوز ، هدیه خاندان کرامتی به مردم اوز
  • با تشکر که یاد گذشته را در دلمان زنده کردید ولی بهتر بود کاملتر توضیح میدادین که به ازای هر بچه ی فوت شده فکر کنم دو تا کوزکی میدادن . در هر حال خوبه که سنتهای قدیم رو نس...
    در مطلب: کوزَکای بَراتی، کوزه ای با خاطراتی به شیرینی سال‌های کودکی
  • پاسخ به اوزی ساکن شیراز: “ اکثریت مطلق گویشوران این زبان، آن را زبان اچمی می‌نامند. “ بر پایه ای چه مدرکی ؟ در مورد زبان و یا گویش اوزی و زبان بیشتر مردم جنوب استان پارس...
    احمد ز اوزی در مطلب: با نویسندگان اوز (۲) – عبدالله خضری