پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
 |  28/ می/ 2022 - 1:04
  |   نظرات: يك نظر
402 views

انتخاب ابراهیم احمدی، انتخاب تجربه، مدیریت و کارآمدی او است

 

 

     

 

 

انتخاب ابراهیم احمدی، انتخاب تجربه، مدیریت و کارآمدی او است

فایزه رضایی:  او فردی است مدیر و کاردان و این را در دوره مدیریت در بیمارستان های خاتم الانبیاء و امیدوار، مدیریت پایگاه خبری اوز امروز و نشریه پیام اوز و تصدی اش بر نمایندگی شرکت سایپا اوز به اثبات رسانده است.

حضور وی در دفتر نماینده مردم شهرستان اوز به دو دلیل واجد اهمیت است:
نخست اینکه چنین فردی با خصوصیات فوق الذکر می تواند مثمر خدمات ارزشمندی برای شهرمان باشد (همانگونه که تاکنون بوده است)، دوم از آنجایی که وی از اهالی بلوک است انتخابش به عنوان ریاست دفتر نماینده مجلس شهرستان اوز موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین اوز و مردم بلوک خواهد بود.
خوب است که مردم شهرستان به طور شایسته و بایسته از او حمایت کنند. مطمئنا تجربه مدیریت ایشان در بخش های مختلف، پاکدستی، دغدغه خدمت و اینکه سالهاست در میان تمامی مردم اوز همت کرده و غیرت به خرج داده و برای این شهر آستین همت بالا زده بر کسی پوشیده نیست.

قطعا با سوابق درخشانی که او دارد در کنار تیمی دلسوز، همدل و با تفکر و تخصص های متفاوت می تواند باعث تحول، اتحاد، توسعه، پویایی و رشد شهرستان باشد. احمدی ظرفیتی است که با کوله باری از تجربه می تواند عامل پیوستگی و وحدت باشد.
این ادای حقی است بر گردن ما که نشان دهیم نمک نشناس خدمات ارزنده هیچ‌کس نیستیم.

امید که تجربه و تخصص ابراهیم احمدی با نگاه مثبت مردم راه‌گشای نگرش هایی باشد که اوز را در برهه های زیادی در تنگنا قرار داده است.

 

 

گوشه هایی از سوابق درخشان ایشان را بخوانیم:

ابراهیم احمدی  فرزند محمد سال ۱۳۴۲ در بلغان متولد شد. تحصیلات دوران ابتدایی و راهنمایی را در این روستا به پایان رساند. دوران دبیرستان را از سال ۱۳۵۶ در دبیرستان رازی شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ دیپلم تجربی شد اما به علت عدم برگزاری کنکور سراسری و تعطیلی دانشگاه ها، در سال ۱۳۶۱ در امتحان دوره بهیاری شرکت کرد و توانست یکی از دو سهمیه لارستان در دوره یکساله بهیاری را به خود اختصاص داده و از سال ۱۳۶۲ در بیمارستان امداد اوز استخدام و مشغول به خدمت شود.

وی ۶ ماه پس از آغاز به کار در بیمارستان اوز به عنوان مسئول داخلی اطفال منصوب شد و همزمان به عنوان مربی با هلال احمر همکاری کرد. در سال ۱۳۶۵ در کنکور سراسری دانشگاه‌ها شرکت نمود و در رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرفته شد و با اخذ مأموریت تحصیلی کار و درس را توأما ادامه داد.
ابراهیم احمدی در سال ۱۳۷۰ در مقطع کارشناسی پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شد و فعالیت تمام وقت خود را در بیمارستان اوز که از سال ۱۳۶۹ به بیمارستان امیدوار منتقل شده بود، ادامه داد. از سال ۱۳۷۱ با ارتقای شغلی و تغییر عنوان به سمت رئیس خدمات پرستاری بیمارستان منصوب شد. جانشین رئیس و مدیر بیمارستان در ادوار مختلف، پذیرش مدیریت بیمارستان در سال ۸۲ و ۸۳، همراهی در تیم مدیریتی بیمارستان و عضویت در هیئت امنای بیمارستان بخش دیگری از فعالیت‌های وی در این بیمارستان بوده است. او‌ بارها به عنوان پرستار و کارمند نمونه استانی و در سال ۱۳۸۶ نیز به عنوان پرستار نمونه کشوری انتخاب شده است. در سال ۱۳۸۷ درخواست بازنشستگی پیش از موعد را داد و از سال ۱۳۸۸ پس از ۲۷ سال خدمت در بیمارستان بازنشسته شد، اما خدمت خود را در هیئت امنای بیمارستان کماکان ادامه داده است.
از سال ۱۳۷۸ با همکاری مدیر وقت بیمارستان امیدوار اوز آقای حاج عبدالعزیز خضری و جمعی از کارکنان بیمارستان فصلنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی پیام خاتم داخلی بیمارستان امیدوار اوز راه اندازی و به عنوان سردبیر مشغول به خدمت شد که در طی ۴۰ ماه ۱۵ شماره از این نشریه چاپ شد.
احمدی به عنوان یکی از بنیانگذاران شورای سرپرستی نشریه عصر اوز از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرد و اولین شماره این نشریه در بهمن ماه ۷۹ منتشر شد.
وی علاوه بر عضویت در شورای سرپرستی، پس از تدوین اساسنامه به عنوان عضو شورای نویسندگان انتخاب شد. علاوه بر ارائه مقالات متعددی به این نشریه که به عنوان سخن اول، یادداشت، مقاله و بعضاً گزارش به چاپ رسیده است مسئولیت های معاون سردبیر سال، ریاست شورای سرپرستی و سردبیری به مدت ۱۰ سال به عهده داشته است. این ماهنامه در سال ۱۳۹۴ به دو هفته یک بار کاهش یافت. همان سال فاصله انتشار مقالات چاپ شده وی در نشریه عصر اوز برگزیده جشنواره مطبوعات منطقه‌ای یزد و استان فارس نیز انتخاب شده است.
ابراهیم احمدی در انتخابات اولین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان در سال ۱۳۹۴ شرکت کرد و به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان برگزیده شد. بنا به درخواست دست‌اندرکاران تیم فوتبال نفت اوز در سال ۱۳۷۹ همکاری خود را با این تیم به عنوان سرمربی آغاز کرد و به لطف همدلی و نیروی جوانی بازیکنان در دو سال متوالی با این تیم توانست به مقام قهرمانی جام رمضان بخش اوز نائل آید. در سال ۱۳۸۱ همراه با مهندس مسعود کراماتی رئیس هیئت وقت فوتبال بخش اوز و سایر اعضاء به عنوان دبیر هیئت فوتبال خدمت کرده است. همکاری در راه اندازی تیم نونهالان و نوجوانان بدر و پذیرش مسئولیت هیئت ورزش های بومی محلی در سال ۹۱ و ۹۲ نیز از دیگر فعالیت‌های ورزشی وی بوده است.
در سال ۱۳۸۳ با جلب نظر آقای حاج محمود بدری و فرزندان و فراهم شدن بستر سرمایه گذاری توسط آنان اقدامات لازم برای اخذ مجوز نمایندگی سایپا در اوز را آغاز کرد و پس از اخذ مجوز به عنوان صاحب امتیاز و مدیر نمایندگی در بهمن ماه ۱۳۸۵ این نمایندگی افتتاح و با اشتغال زایی برای ۲۰ نفر ارائه خدمت می دهد.
این نمایندگی بارها به عنوان نماینده رتبه یک کشوری از سوی سازمان بازرسی وزارت صنایع و معدن شناخته شده است.

ابراهیم احمدی علاوه بر فعالیت های فوق الذکر در انتخابات هیئت مدیره انجمن خیریه سلمان فارسی اوز شرکت کرد و به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره انتخاب شد و از سال ۱۳۸۶ به عنوان عضو و از سال ۹۹ در سمت رئیس هیئت مدیره و سپس به عنوان یکی از اعضای هیئت امناء در این چهارده سال فعالیت داشته است.

پیگیری برای اخذ مجوز دانشکده بهداشت و عضویت در هیئت پیگیری این دانشکده از دیگر فعالیت های وی که پس از آغاز به کار دانشکده در سال ۱۳۹۱ و انتقال به پردیس دانشکده در سال ۱۳۹۶، هیئت پیگیر به هیئت امناء تغییر نام یافت و این همکاری همچنان ادامه دارد.
ابراهیم احمدی در سال ۹۴ تقاضای پروانه انتشار پایگاه خبری اوز امروز را داد و به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه اوز امروز با درخواست وی موافقت شد و از سال ۹۵ نیز موفق به اخذ موافقت هیئت نظارت بر مطبوعات به عنوان مدیر مسئول هفته نامه پیام اوز شد که هر ۲ رسانه همچنان در حال انتشار است.
در سال ۱۴۰۰ وی در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه تعمیرکاران و لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت شهرستان اوز شرکت کرد و با کسب بالاترین آرا به عنوان رئیس این اتحادیه در شهرستان اوز انتخاب شد. پس از آن نیز به عضویت هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان اوز در آمد و به عنوان نائب رئیس این اتاق انتخاب شد.
ابراهیم احمدی در سال ۱۴۰۰ در انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات شهرستان اوز شرکت کرد و به عنوان یکی از ۵ عضو هیئت مدیره انتخاب شد و مسئولیت آموزش این هیئت را پذیرفت.
وی در دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر اوز در کمیسیون فرهنگی شورای شهر فعالیت داشته است.

 

 

ضمن سپاس فراوان از دکتر حسین زاده نماینده شریف مردم در حوزه انتخابیه که فردی با معیارهایی چون زبان گویا، قلم توانا، تخصص، تعهد، صلاحیت مهارت‌های فردی و دارا بودن اعتبار نزد مردم را با بینش و آگاهی انتخاب نمودند، بسی شایسته است از زحمات این بزرگمرد که با درایت و تدبیر در عرصه خدمت رسانی در حوزه های مختلف منشأ خدمات بسیار ارزشمند، بی نظیر و ماندگار به مردم و منطقه هستند قدردانی نماییم، قطعاً مردم فهیم به عنوان قدرشناسی، نام و خدماتش را همواره به یادگار خواهند داشت. از خداوند منان مزید توفیقات افراد خردورز و کاردان را که بالاترین سطح از میزان خدمات در قالب خدمت بی منت به مردم ارائه می دهند مسئلت داریم.

 

 

 

 

 

 

نگارنده : فایزه رضایی ( خبرنگار پایگاه خبری موزه اوز )

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انتخاب ابراهیم احمدی، انتخاب تجربه، مدیریت و کارآمدی او است”

  1. اوزی. واقع بین گفت:

    برای آقای احمدی که عمر پر بار خود را در اوز ودرخدمت مردم صرف کردند آرزوی موفقیت میکنیم ایشان به کمبودها ومشکلات شهرستان واقفند وانتظار میرود که با درایت رابط خوبی بین مسولین اوز. ونماینده مجلس. باشند.

آخرین نظرات
  • جالب بود...
    میم در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • ممنونم از پردازش به این موضوع مهم...
    عرفان در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • اخی باخوادن این نوشته زیبا یاد خدابیامرز مادرم افتادم همیشهنان تنوری تفتون وکلوچه میپخت وفذای محلی می خورد ماهم باید این فرهنگ خودمان را نگهداریم وانرا توسعه بدهیم درود ب...
    در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • مطلب بسیار جالب و ارزنده ای است به راستی که غذا های سنتی ومحلی. پیوند دهند نسلها. و مردمان. یک خطه. میشوند...
    اوزی. از شیراز در مطلب: اهمیت حفظ غذاهای بومیِ جنوب فارس و هرمزگان، از منظر مردم‌شناسی
  • کاش این کتاب ارزشمند دوباره چاپ بشه من الان جند سال هست دنبال نسخه ی کتاب هستم، ولی متاسفانه اصلا گیر نمیاد...
    در مطلب: کتاب تاریخ دلگشای اوز ، هدیه خاندان کرامتی به مردم اوز
  • با تشکر که یاد گذشته را در دلمان زنده کردید ولی بهتر بود کاملتر توضیح میدادین که به ازای هر بچه ی فوت شده فکر کنم دو تا کوزکی میدادن . در هر حال خوبه که سنتهای قدیم رو نس...
    در مطلب: کوزَکای بَراتی، کوزه ای با خاطراتی به شیرینی سال‌های کودکی
  • پاسخ به اوزی ساکن شیراز: “ اکثریت مطلق گویشوران این زبان، آن را زبان اچمی می‌نامند. “ بر پایه ای چه مدرکی ؟ در مورد زبان و یا گویش اوزی و زبان بیشتر مردم جنوب استان پارس...
    احمد ز اوزی در مطلب: با نویسندگان اوز (۲) – عبدالله خضری
  • پاسداری از زبان مادری از اهم ضروریات است. آفرین، کار شایسته‌ای انجام داده‌اند...
    اوزی در مطلب: مراسم گرامیداشت روز جهانی زبان مادری در موزه مردم شناسی اوز برگزار شد
  • .در پاسخ به آقای عبدالله خضری: آیا مدرکی دارید یا افرادی را که با شما مخالف هستند متهم می کنید؟ در هر صورت ، مردم حق دارند مطالب پروژه ها، کتاب ها و مقالات منتشر شده برای...
    احمد ز اوزی در مطلب: با نویسندگان اوز (۲) – عبدالله خضری
  • در جواب آقای احمد ز اوزی اکثریت مطلق گویشوران این زبان، آن را زبان اچمی می‌نامند. تلاش شما برای تحمیل نام لارستانی به این زبان نتیجه‌ای در بر ندارد....
    اوزی ساکن شیراز در مطلب: با نویسندگان اوز (۲) – عبدالله خضری